لوگو آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری قم

در این مقاله قصد داریم تا “بهترین آموزشگاه‌ آرایشگری قم” را از دید مراجعین و کاربران معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به این موضوع کمی وضعیت فرهنگی شهر قم را بررسی خواهیم کرد.

لیست بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری در قم

همانطور که می‌‌دانید قم به شهر علم و دانش معروف است و مردمان مذهبی در آن جا زندگی می‌کنند، اما در این شهر نیز همه افراد به سالن‌های زیبایی نیاز دارند که بتوانند از کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی بهره ببرند و خود را زیباتر و آراسته ‌تر سازند. یکی از دلایلی که افراد علاقه‌مند به اداره سالن زیبایی، باید مدرک معتبر آرایشگری داشته باشند این است که، بتوانند نظارت کاملی روی خدمات خود داشته باشند و ضعف کارکنان خود را رفع کنند.

در آموزشگاه‌هایی که آرایش و پیرایش را زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای به هنرجویان خود آموزش می‌‌دهند، تمامی اصول میکاپ کردن و انجام شینیون را به طور تخصصی به آن‌ها یاد می‌‌دهند، اما در شهر قم آرایشگران در میکاپ بسیار کار بلد هستند زیرا به دلیل پوششی که بانوان دارند نمی ‌توانند مدل‌های مختلف شینیون را اجرایی کنند.

در آموزشگاه‌های آرایشگری قم آزمون‌هایی گرفته می‌‌شود تا میزان یادگیری هنرجویان را بسنجند و اگر مشکلی بود آن را از بین ببرند و سپس مدرک را به آن‌ها ارائه دهند. همچنین در آموزشگاه‌‌های شهر قم علاوه بر آن که آموزش چگونگی انجام کار‌های آرایشی را در اختیار هنرجویان قرار می‌‌دهد، انواع برند‌های آرایشی که مناسب گرما هستند نیز معرفی می‌کنند تا زمانی که سالنی تاسیس کردند از هر لحاظی خدمات خوبی ارائه داده و از محبوبیت زیادی برخوردار باشند.

میدونستید که بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران ، یعنی “آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان” برای آموزش شما “عزیزان قمی” شرایط ویژه ای رو در نظر گرفته؟

فقط کافیه شماره تماس خودتون رو برای ما بفرستید تا مشاوران ما بهترین راه رو به شما معرفی کنن.

آموزشگاه-آرایشگری-هنرآموزان

آموزشگاه اول: آموزشگاه آرایشگری گیسو قم

اولین آموزشگاهی که در لیست “بهترین آموزشگاه‌ آرایشگری قم” قرار می گیرد، آموزشگاه آرایشگری گیسو است. پیدا کردن یک آموزشگاه آرایشگری خوب بسیار کار سختی است اما ما در اینجا برای افرادی که در شهر قم زندگی می‌‌کنند خبری خوشحال‌کننده‌ای داریم آن هم این است آموزشگاه گیسو با مربیان مجربی که دارد تمامی نکات آرایشگری از جمله میکاپ و شینیون را به هنرجویان آموزش می‌دهد.

این آموزشگاه برای آن که رفاه شما را فراهم کرده باشد؛ تمامی مواد و تجهیزاتی که نیاز است را در اختیارتان قرار می‌دهد که باعث می‌‌شود تمرکزتان روی یادگیری باشد و با قبولی که در آزمون‌ها می‌گیرید، مدرک معتبری را دریافت کرده و به راحتی در هر سالنی که می‌‌خواهید شروع به کار کنید یا آرایشگاهی را برای خود تاسیس و همانگونه که می‌خواهید به مشتریان خدمات ارائه دهید.

خدمات

  • آموزش پاک سازی پوست به صورت حرفه ‌ای
  • آموزش کار با مواد شیمیایی
  • آموزش انواع بافت‌های روز دنیا
  • آموزش شینیون‌های کلاسیک
  • آموزش انواع میکاپ
  • آموزش آرایش دائم و موقت مانند تاتو، هاشور
  • آموزش کوتاهی و صاف کردن مو

آموزشگاه-آرایشگری زنانه

آموزشگاه دوم: آموزشگاه آرایشگری راز سما در قم

آموزشگاه مراقب زیبایی راز سما با مدیریت سرکار خانم شهبازی همانند آموزشگاه هنرآموزان تهران دارای مجوز از سازمان فنی حرفه‌ای کشور است، به همین دلیل مدرک معتبری را در آخر تقدیم هنرجویان می‌کند تا در هر سالنی که می‌خواهند مشغول به کار شده یا آرایشگاه خود را افتتاح کنند.

این آموزشگاه تمامی خدمات آرایشی و بهداشتی را از صفر تا صد به علاقه‌ مندان این هنر توسط مربیان حرفه‌ای آموزش می‌دهد. آموزشگاه راز سما یک سالن آرایشی نیز دارد که باعث می‌‌شود نمونه کارهای شان به نمایش گذاشته شود و افرادی که به آن جا مراجعه می‌کنند بفهمند نتیجه یادگیری شان چگونه خواهد شد. این آموزشگاه در تمام طول آموزش لوازم و تجهیزات آرایشی را در اختیار مراجعان قرار می‌‌دهد تا به طور عملی آموزش ببینند و نقص کار خود را متوجه شوند و با آن‌ها را به کمک مربیان رفع کنند. شما با رفتن به این آموزشگاه تمامی نکات کلیدی یک میکاپ و شینیون حرفه ‌ای را فرا می‌گیرید که این کار شما و سالن تان را از دیگر آرایشگاه‌ها متفاوت خواهد کرد.

خدمات

  • آموزش خدمات مو مانند کوتاهی و رنگ و مش
  • آموزش خدمات شینیون و بافت
  • آموزش خدمات گریم و میکاپ
  • آموزش پاکسازی پوست
  • آموزش خدمات آرایش دائم و موقت
  • آموزش کاشت و طراحی ناخن

یک رتبه بندی جالب برای قم: بهترین آرایشگاه و سالن آرایشی قم

آموزشگاه سوم: آموزشگاه آرایشگری پدیده روز در قم

سومین آموزشگاهی که در لیست “بهترین آموزشگاه‌ آرایشگری قم” قرار می گیرد، آموزشگاه پدیده روز است. آموزشگاه آرایشگری پدیده روز قم با مدیریت سرکار خانم اکبری جزو آموزشگاه‌‌هایی به حساب می‌‌آید که دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای است که باعث شده مدرک معتبری را در اختیار هنرجویان قرار دهد تا بتوانند با آن شغل مورد علاقه خود را به طور حرفه‌ای شروع کنند.

این آموزشگاه در چند جلسه به گونه‌ای تمامی نکات کلیدی را به هنرجویان آموزش می‌‌دهند که پس از دریافت مدرک کار خود را آغاز کنند؛ در تمامی این جلسات مواد و تجهیزات به طور کامل در اختیار هنرجویان قرار دارد که باعث می‌شود آن‌ها نتیجه کار خود را قبل از آن که روی مشتری امتحان کنند، مشاهده کرده و از سطح مهارت خود مطلع شوند.

خدمات

  • جدیدترین متدهای آرایشی با برترین برند‌های روز دنیا
  • لایت بدون دکلره زیباترین رنگ‌های ترکیبی
  • حرکات فوق تخصصی با هشت قیچی ورن آمریکا
  • احیای موهای آسیب دیده و کراتینه سرد و گرم
  • طراحی هاشور و قرینه سازی تخصصی ابرو
  • شینیون و بافت‌های ژورنالی

آموزشگاه-آرایشگری

آموزشگاه چهارم: آموزشگاه آرایشگری سنا در قم

در قم آموزشگاه‌های آرایشگری زیادی وجود دارند که نکات آرایشی و بهداشتی را به طور کامل بیان می‌کنند اما آموزشگاه سنا به دلیل آن که همانند آموزشگاه هنرآموزان تهران عمل می‌کند، هنرجویان بسیار زیادی نسبت به دیگر آموزشگاه‌ها دارد. این آموزشگاه دارای مجوز رسمی سازمان فنی و حرفه ‌ای بوده بنابراین، مدرک معتبری را به هنرجویان ارائه دهند، همچنین تمامی خدماتی که در سالن‌‌های زیبایی ارائه می‌شود را از صفر تا صد یاد می‌‌دهند و مواد و تجهیزاتی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند تا در حضور مربیان حرفه‌ای چند بار کار انجام دهند، عیب و نقص آن را دریابند و توسط مربیان آن‌ها را رفع کرده و کار خود را به صورت تخصصی شروع کنند.

ساعت کاری: صبح از 8 الی 13 و عصر 15 الی 20

آموزشگاه پنجم: آموزشگاه آرایشگری نجلا در شهر قم

پنجمین آموزشگاهی که در لیست “بهترین آموزشگاه‌ آرایشگری قم” قرار می گیرد، آموزشگاه نجلا است. آموزشگاه آرایشگری نجلا با مدیریت خانم نجلا پورحسین است که خدماتی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌‌دهند تا در هر شرایطی هستند بتوانند از کنند، به عنوان مثال برای کسانی که امکان شرکت در جلسات به صورت حضوری ندارند، کلاس‌های غیرحضوری برای آن‌ها تشکیل داده که هیچ نوع تفاوتی با آموزش حضوری ندارد. این آموزشگاه تمامی خدمات سالن‌های زیبایی را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می‌‌دهد و ایرادات هنرجویان را کاملا رفع می‌‌کنند تا زمانی که شروع به کار کردند و در سالنی استخدام شدند کار بی نقصی را برای مشتری اجرا کنند.

خدمات

  • آموزش گریم و میکاپ حرفه ‌ای و تخصصی عروس
  • آموزش گریم سه بعدی و سینمایی
  • آموزش قرینه‌سازی و هاشور ابرو
  • آموزش خدمات ناخن
  • آموزش تخصصی پاک سازی صورت
  • آموزش کار با مواد شیمیایی
  • آموزش تخصصی شینیون و بافت

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
مقالات مرتبط.
بهترین آموزشگاه آرایشگری قزوین
بهترین آموزشگاه آرایشگری ایران
معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری قزوین

در این مقاله قصد داریم تا “بهترین آموزشگاه آرایشگری قزوین” را از دید مراجعین و کاربران معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به این موضوع

بهترین آموزشگاه آرایشگری بابل
بهترین آموزشگاه آرایشگری ایران
معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری بابل

در این مقاله قصد داریم تا “بهترین آموزشگاه آرایشگری بابل” را از دید مراجعین و کاربران معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به این موضوع

اشتراک گذاری
Notify of
8 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments

من برای دوره کوتاهی مو تو یکی از این آموزشگاه ها شرکت کردم ، خوب بودن، اون چیزای لازم رو یاد می دادن اما چون آرایشگاه بودن خیلی نتونستن درست و دقیق اون چیزی رو که باید یاد بدن، مثلا فقط چندتا مدل مو که بیشتریا میخواستن رو یاد میدادن و اونایی که بلد نبودن رو مشتری رو راضی میکردن مدل موشو و عوض کنه، به نظرم آموزش باید تو ی آموزشگاه حرفه ای باشه

خب کدوم یکی از این آموزشگاه ها رفته بودید؟

سلام
برای یاد گرفتن کامل ارایش عروس چقدر زمان لازمه؟

سلام.آموزشش ی ماهه تمومه ولی باید تمرین کنید

سلام برای دوره کامل ارایشگری عروس چقدر زمان و هزینه لازمه؟

سلام وقت بخیر.
بصورت خصوصی 5 روزه با هزینه 8 میلیون تومن

سلام مدت آموزش و هزینه دوره آرایشگر و پیرایشگر زنانه چقدره؟

سلام برای آموزشگاه تهران مشخصاتش رو از این برگه میتونید بخونید . دوره آرایش و پیرایش
ولی برای شهر قم باید از خود آموزشگاه ها سوال بپرسید.

نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.