لوگو آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان

کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یکی راه های مؤثر برای جبران ریزش موی ابرو است. ابروها در زیبایی چهره تأثیر فوق العاده ای دارند. برای رفع کم پشتی ابرو، از تکنیک های میکروپیگمنتشن و میکروبلدینگ نیز می شود استفاده کرد. روش کاشت برای کسانی که خواهان چهره طبیعی هستند، مناسب است. در متد کاشت ابرو مستقیما از موهای سر استفاده می کنند، که این مو ها می توانند همیشگی و دائمی باشند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو برای افرادی که ابروی کم پشتی دارند، مناسب تر است زیرا کاشت می تواند باعث پرپشت نشان دادن ابروهای آنان شود. همچنین افرادی که ابروهای آنان رو به پایین می باشد، می توانند از کاشت استفاده کنند، زیرا بعد از کاشت با ابروهای رو به بالا مواجه خواهند بود.

افرادی که به هر دلیلی از مدل ابروی خود راضی نیستند، می توانند از روش های کاشت ابرو استفاده کنند و ابروی خود را مدل دارتر کنند یا قسمت های خالی آن را پر کنند. افرادی که ابروهای بیش از حد کم رنگی دارند و مایلند که یک آرایش دائم روی ابروهای خود، غیر از تاتو داشته باشند و خواهان چهره و ابرویی طبیعی هستند، نیز کیس مناسبی برای کاشت ابرو می باشند.

کاشت ابرو

دلایل ریزش موی ابرو

ریزش موی ابرو امری طبیعی است. ابرو هم مانند موی هر قسمتی از بدن دارای یک چرخه طبیعی است که چنین اتفاقی روی می دهد اما این اتفاق نباید بیش از حد و مشخص باشد و قسمت های کچلی ایجاد کند که اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، باید دنبال دلایل آن بگردید که البته امروزه با کاشت ابرو دیگر نباید نگران ریزش ابروهایتان باشید. ریزش موی ابرو علت های مختلفی دارد که با اطلاع از آن ها، درمان نیز راحت تر می شود. این علت ها عبارتند از:

[ghaleb][img][textlink][/textlink] [/ghaleb]

اصلاح نامناسب موی ابرو با موچین

با برداشتن بیش از اندازه و نازک کردن ابرو، ریشه موی ابرو نازک و ضعیف می شود و موی ابرو دچار ریزش غیر قابل جبران خواهد شد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام موچین به دست می گیرند و در حال اصلاح ابروهای خود هستند و منتظر رویش و بیرون زدن یک تار موی ابرو می باشند تا آن را بردارند، مطمئن باشید که خودتان در ریزش ابروهایتان مقصر می باشید.

کاشت ابرو

رژیم نامناسب غذایی

کمبود مواد مغذی در رژیم غذایی، یکی از علت های مهم در ریزش موی ابرو است. وجود پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها در غذاهایی که مصرف می کنید، موجب تقویت و رشد موی ابرو می شود. نوشیدن آب به اندازه کافی را فراموش نکنید زیرا آب علاوه بر سلامت پوست می تواند در رویش بیشتر ابروها و محکم تر شدن ریشه آنها نیز موثر باشد.

کاشت ابرو

مصرف داروهای خاص

داروهای اختلالات هورمونی، داروهای شیمی درمانی و … باعث ریزش موی ابرو می شوند. داروهای مخصوص قلب، داروهای ضد افسردگی نیز در بعضی از موارد ریشه موی ابرو را سست می کنند و باعث افزایش ریزش آن خواهند شد. داروهای زیر نیز در ریزش ابروی شما دخیل می باشند:

  • داروهای روانپزشکی دیگر مثل لیتیوم، هالدول، دوگزپین و ایمی پرامین.
  • داروهای تشنج مثل فنی توئین، فنوباربیتال و اسید والپروئیک.
  • داروهای ضد التهایی مثل ناپروکسن، سولینداک و ایندومتاسین.

کاشت ابرو

بیماری خودایمنی بدن

بیماری های خود ایمنی نیز در ریزش ابروها نقش دارند. بیماری هایی از جمله لوپوس اریتماتوزدیسکوئید باعث تضعیف فولیکول موی شما می شود و موهای کل بدن، به خصوص ابرو ها را سست می کند.

بیماری های پوستی

کسانی که مبتلا به اگزما، خارش پوست اطراف ناحیه ابرو، پسوریازیس، جزام و رشد زائدهای پوستی در ناحیه ابرو می شوند، مستعد ریزش موی ابرو هستند. فولیکولیت های ناشی از آکنه، عفونت های قارچی و جوش ها نیز ریشه مو را تضعیف می کند. بیماری های پوستی التهابی نیز خودش را به صورت شوره در ناحیه سر و ابرو نشان می دهد که خود عامل مهمی برای ریزش مو، به خصوص ابرو است.

کاشت ابرو

بیماری های تیروئید

کم کاری یا پر کاری تیروئید، علت نازک شدن و ریزش موی ابرو است. در کل می توان گفت که هرگونه ناتعادلی در هورمون های تیروئیدی منجر به ریزش ابروها می شود. کم کاری تیروئید باعث ضعیف و سست شدن نیمه انتهایی ابرو خواهد شد.

زخم

ایجاد زخم در ناحیه ابرو و به جا ماندن جای زخم، یکی از علت های ریزش موی ابرو است. معمولا در این ناحیه از صورت طولانی شدن زخم ها ممکن است که دیگر مویی در آن رویش نکند. در نتیجه هرچه سریع تر برای مداوای زخم ها به پزشک مراجعه کنید.

افزایش سن

بالا رفتن سن و ضعف عمومی بدن، از علت های دیگر ریزش موی ابرو است. این ریزش مو تنها مختص به ابروها نیست، بلکه در هر جای بدن که مو رویش می کند، به علت کم شدن مواد معدنی این اتفاق رخ خواهد داد.

کاشت ابرو

درمان ریزش ابرو

با ریزش موی ابرو و خالی شدن قسمتی از ناحیه ابرو، زیبایی ابروها و چهره کمتر می شود. برای پر کردن قسمت های خالی ابرو، می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

درمان های گیاهی و خانگی

  • معمولا روش های گیاهی و خانگی در رویش مو تاثیرات بیشتری نسبت به انواع دیگر روش ها دارند.
  • می توانید روغن هایی از قبیل روغن بنفشه، روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کرچک، بهاره، خرگوشک، مورد مرکب و بادام شیرین را به ابروهایتان بزنید.
  • اگر می خواهید که تاثیرپذیری این روش ها بیشتر شود، دو الی سه روغن را با یکدیگر ترکیب کنید و به ابروهای خود اعمال نمایید و بعد از 40 تا 45 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.
  • علاوه بر مثال هایی که در بالا ذکر شد، اعمال آب پیاز و وازلین نیز تاثیر بسزایی در رشد مجدد ابرو ها خواهد داشت.

کاشت ابرو

تکنیک های تاتو با روش های میکروپیگمنتشن و میکروبلدینگ

روش های دیگری از جمله میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ وجود دارند که می توانند به پرپشتی ابروهای شما کمک کنند. در این روش که برگرفته از تاتو است، خط های بسیار ظریف و طبیعی مانند ابروی واقعی خودتان، لابلای قسمت های خالی زده می شود و ابروی شما پرپشت و شاداب تر به نظر می رسد و به سادگی فرم ابروها رو تغییر می دهد یا آن ها را قرینه سازی می کند و باعث زیباتر شدن صورت و ابروها خواهد شد.

کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو بر خلاف تصور بسیاری از افراد، توسط پزشک انجام می شود، نه آرایشگر. کاشت ابرو یک روش مناسب برای افرادی است که موهای ابروی آن ها کم پشت است. این موهای کاشته شده جدید کاملا ضخیم و محکم هستند و نیاز به ترمیم مجدد نخواهند داشت.

کاشت ابرو یکی از متودهای پزشکی با روش های مختلف و گسترده است که نمی توان فقط به یکی از آنها اشاره کرد. در این قسمت روش های مختلف کاشت ابرو را به شما معرفی می کنیم و آنها را برایتان شرح خواهیم داد:

کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUT

در کاشت ابرو به روش FUT در ناحیه مورد نظر یک بی حسی و یا بیهوشی موضعی را اعمال می کنند. سپس نوار باریکی را از پشت سر بیماری که روی آن مو روییده است ، جدا می کنند و پوست سر را دوباره بهم می رسانند و بخیه می زنند. حال این نوار باریک را به 1500 الی 2000 قطعه برش می زنند که هرکدام دارای 3 الی 4 عدد تار مو است که به آن گرافت نیز می گویند. در نهایت هرکدام از تارهای مو را در جای درست و دقیق قرار می دهند.

کاشت ابرو به روش FIT

این روش معمولا برای ترمیم قسمت های آسیب دیده در ابرو و ریزش شدید آن استفاده می شود. در این روش در ناحیه پشت و کنار ه های سر بیمار، سوراخ و منافذ ریزی ایجاد می شود. سپس گرافت ها یا همان تارهای مو از این قسمت ها مستقیما برداشته شده و در محل جدید کاشته می شوند. این روش نیازی به جراحی، بیهوشی و بخیه ندارد.

کاشت ابرو به روش SUT

در این روش معمولا از پشت گوش موی مورد نیاز برای ابرو را برمی دارند اما اگر این قسمت دارای موی کافی و ضخیم نباشد، از هر نقطه دیگری در بدن می توانند استفاده کنند. برای برداشتن موها از بی حسی استفاده می کنند و موها را به صورت جداگانه برمی دارند و در محل جدید خود در ابرو قرار می دهند.

کاشت ابرو به روش FUE

این نوع کاشت برای افرادی مناسب است که در بانک مویی خود به اندازه کافی مو نداشته اند و یا این که پوست سر آن ها کشسانی و انعطاف کامل را ندارد. چند ناحیه مختلف و پراکنده در موی سر فرد انتخاب می شود و از آن قسمت ها فولیکول های موی نازک و شبیه به ابرو استخراج می شوند و روی محل مورد نظر در ابرو قرار داده خواهند شد.

طرح کاشت ابرو

حال نکته ای که در این مورد مهم است، طرحی است که باید برای ابروی خود در نظر داشته باشید. این طرح فقط بر مبنای سلیقه شما نیست، بلکه باید آن را بر اساس ویژگی های چهره نیز طراحی کرد. طرح کاشت ابرو به این معناست که باید دقت کرد موهای ابرو را در محل درست با جهت صحیح قرار داد. حال در این قسمت در مورد طرح کاشت ابرو بیش از قبل صحبت می کنیم.

کاشت ابرو

• ابتدای ابرو

برای ابتدای ابرو باید سطح خارجی پره بیرونی بینی را در نظر بگیرید، نقطه ابتدایی ابرو باید دقیقا در موازات با این قسمت باشد. این نقطه ابتدایی تاثیر زیادی در چگونگی به نظر رسیدن چهره فرد دارد. بنابراین ابرو کار می تواند آن ها را به هم نزدیک تر و یا دورتر کند که تاثیر زیادی در زیبایی دارد. اگر قصد نزدیک بودن ابروها را دارید، باید نقطه شروع دقیقا از قسمت داخلی چشم باشد.

• انتهای ابرو

برای انتهای ابرو باید یک خط فرضی را دقیقا در کل طول چشم خود در نظر بگیرید. حال می توان این خط را کمی نزدیک تر و یا دورتر به چشم کشید که تا حد زیای به سلیقه خودتان بستگی دارد.

• خم ابرو

خم ابرو شکل نهایی ابروی شما را تعیین می کند. حتی می تواند در چگونگی حس صورت شما نیز تاثیر گزار باشد. مثلا ابروهایی با خم بیش از حد تیز شما را عصبی نشان می دهد. خم ابروی پایین نیز حالتی ناراحت و غمگین به چهره شما خواهد داد.

ویژگی های مهم در زمان کاشت ابرو

کاشت ابرو کار بسیار تخصصی و ظریفی است که هنگام انجام آن باید نکاتی که در ادامه آورده شده است را در بخش های مختلف ابرو در نظر گرفت. حال در این قسمت به برخی نکات مهم در سه بخش اصلی ابرو برای کاشت اشاره می کنیم:

کاشت ابرو

جهت رشد موهای ابرو

بخش سر: بخش سر یا همان بخش تاج، قسمتی از ابرو است که داخلی ترین محل را دارد. این قسمت از ابرو دارای تارهای مویی به سمت بالا می باشد. موهای این قسمت معمولا کمرنگ تر و کم پشت تر از بقیه بخش ها است. بسیاری از افراد تمایلی به پررنگ کردن و پرپشت کردن این ناحیه ندارند. طول معمولی این قسمت حدود 5 الی 7 میلیمار می باشد.

بخش خم ابرو: طول حدودی این قسمت حدود 2.5 سانتیمتر است و بیشترین تجمع موهای ابرو در این بخش قرار دارد. موها در این قسمت دو جهت دارند. بخش ابتدایی به سمت بالا و بخش دوم به سمت خارج صورت رویش می کنند. موهای خط بالای ابرو در این قسمت به سمت پایین و خط پایین ابرو به سمت بالا رشد می کنند.

بخش دم: این بخش نیز حدود 2 سانتیمتر طول دارد و از قسمت ابرو تا انتها می باشد. تراکم این قسمت از بخش خم یا میانی کم تر است و رشد موهای این قسمت معمولا به صورت افقی می باشد.

زاویه های رشد موی ابرو

کاشت ابرو به دلیل زاویه متفاوت قرارگیری تارهای مو با کاشت موی سر کاملا متفاوت است. به همین دلیل است که معمولا برای ابرو از ناحیه پشت گوش مو برمی دارند تا آن را روی ابروی فرد قرار دهند تا زاویه آن متناسب با یک ابروی طبیعی باشد.

کاشت ابرو

تعداد واحد های فولیکول موی ابرو

فولیکول مو به این معنی است که در هر کدام از فولیکول ها بین 2 تا 4 عدد موی ابرو قرار دارد. این تعداد تارها در بین موهای ابرو و موهای سر با یکدیگر متفاوت است. اما فولیکول های ابرو هرکدام یک عدد تار مویی دارند. بنابراین باید به این موضع دقت داشت که این فولیکول های برداشته شده از سر فقط یک تار مو داشته باشند یا این که اگر چند تایی هستند، در زیر میکروسکوپ از یکدیگر جدا شوند.

طول دوره چرخه رشد موی ابرو

موهای سر و موهای ابرو دارای چرخه رشدی هستند که سه مرحله دارد. مرحله رشد، مرحله استراحت و مرحله ریزش. مدت زمان قرارگیری در این مراحل بین موهای ابرو با موهای سر متفاوت است. قرار گرفتن در چرخه رشد برای موهای ابرو حدود 4 ماه است که این مدت زمان برای موهای سر بین 3 تا 7 سال می باشد. به همین دلیل بعد از کاشت ابرو باید زود به زود به اصللاح آنها بپردازید.

تعداد فولیکول های مورد نیاز برای کاشت ابرو

برای پوشش دادن جای زخم در ناحیه ی ابرو حدوداً 12 گرافت، مورد نیاز است. اگر موی ابرو کم پشت یا ریخته باشد، 50 الی 250 گرافت مورد نیاز است. البته تعداد فولیکول های فعال برای کاشت موی ابرو، بستگی به میزان جای زخم، ریزش موی ابرو و طرح ابرو دارد.

بانک موی کاشت ابرو

به قسمت های خاصی از سر که دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی هستند و موهای محکمی دارند، بانک مو گفته می شود که در کاشت ابرو از آن استفاده می شود و گرافت های مورد نیاز برای کاشت ازاین ناحیه تامین خواهد شد. چندین سال پیش یکی از روش های کاشت مو یا ابرو، این گونه بوده است که مو از بدن می گرفتند و به سر پیوند می زدند اما در روش های پیشرفته تر امروزی برای کاشت مو و ابرو، از گرافت های موی سر جدا می کنند و به ابرو پیوند می زنند.

کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو

کاشت توسط جراح متخصص ترمیم مو، انجام می شود. در این روش از قسمت های دیگر بدن، مانند پشت گردن و موی سر، فولیکول فعال مو را بر می دارند و در ناحیه ابرو کاشت می کنند. لازم به ذکر است، این کار می بایست توسط متخصص ترمیم مو انجام شود. ناحیه ای که جراح فولیکول مو را برمی دارد، دچار طاسی یا ایجاد زخم آشکار نمی شود. برداشت مو می بایست به شکلی باشد که تراکم مو کم نشود و جای زخم آشکاری باقی نماند.

  • برای کاشت، ابتدا باید با توجه به فرم صورت و آسیب دیدگی ناحیه ابرو طراحی شود.
  • جراح برش های بسیار ریزی به اندازه ریشه مو، در ناحیه ابرو ایجاد می کند و از ناحیه پشت گردن یا قسمت های مناسب دیگر بدن، فولیکول فعال مو را برمی دارد و این فولیکول های فعال را در داخل برش های ناحیه ابرو قرار می دهد.
  • این عمل نیازی به داروی بیهوشی وریدی ندارد. با مصرف داروی آرام بخش، شخص می تواند تا پایان جراحی هوشیار باشد.
  • پس از کاشت موی ابرو، احتمال قرمزی و تورم در این ناحیه وجود دارد. با 48 ساعت استراحت، تورم و قرمزی رفع می شود.
  • جود خراش در ناحیه ابرو، سوزش و خارش نیز پس از گذشت 48 ساعت از بین می رود.
  • کاشت موی ابرو در کلنیک ها انجام می شود. مدت زمان کاشتن ابرو 4 الی 6 ساعت است. نصف زمان، برای برداشتن فولیکول های فعال مو و مابقی زمانی برای کاشت صرف می شود.
  • لازم به ذکر است موهای کاشته شده در ناحیه ابرو، تا دو ماه پس از کاشت ریزش دارند. پس از 4 الی 6 ماه موی ابرو، به رشد کامل می رسد و مانند موی طبیعی رشد می کند.”

کاشت ابرو

زمان لازم برای کاشت ابرو

به طور کلی می‌توان گفت که کاشت ابرو حدود چهار الی پنج ساعت زمان می‌برد. نصف این زمان صرف برداشتن مو از قسمت‌های مختلف بدن یا پشت سر می‌شود که کار حساسی است و نباید در انجام آن عجله کرد. نصف دیگر نیز صرف قرار دادن و کاشتن این موها و کاشت آ ن ها در جایگاه ابرو می‌شود.

کاشت ابرو

مراقبت های لازم برای کاشت ابرو

مراقبت های روز قبل از کاشت موی ابرو

برای کاشت موی ناحیه ابرو، می بایست تا 1 سال پس از ریزش موی ابرو صبر کنید. در عرض 1 سال، احتمال رویش دوباره موی ابرو وجود دارد. بهترین کار برای درمان ریزش موی ابرو، استفاده از داروهای گیاهی است. پس از گذشت 1 سال و نتیجه نگرفتن از درمان گیاهی، می توانید عمل کاشت موی ابرو را انجام دهید. برای یک عمل موفق و مطلوب کاشت ، نکات زیر را قبل از کاشتن ابرو رعایت کنید.

  • 10 روز قبل از انجام کاشت موی ابرو، از مصرف قرص آسپرین و قرص هایی مانند ویتامین E، جینکو بیلوبا و مولتی ویتامین ها که حاوی آسپرین هستند پرهیز کنید. در صورت لزوم زیر نظر پزشک، می تواند قرص استامینیفون را جایگزین آسپرین کنید.
  • از مصرف داروهای ضد التهاب مانند ایبوپروفن خودداری کنید.
  • 3 روز قبل از کاشت موی ابرو، در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرید.
  • موی ناحیه ای که فولیکول فعال مو برای کاشت برداشته می شود، می بایست 2 سانتیمتر باشد.
  • 7 روز قبل از کاشتن ابرو برای بهبود سریع زخم، ویتامین C مصرف کنید. برای کاهش خونریزی قبل از کاشت، ویتامین K مصرف کنید.
  • برای بهبود سریع زخم از مصرف دخانیات، خودداری کنید.

کاشت ابرو

مراقبت های روز کاشت ابرو

روز کاشتن ابرو به علت حساس بودن عمل جراحی، می بایست نکات زیر را رعایت کنید.

  • روز کاشتن ابرو، مشتقات کافئین دار که خون را رقیق می کنند، مصرف نکنید.
  • اگر بیماری فشار خون دارید، قبل از کاشت موی ابرو، دارو مصرف کنید.
  • از پوشیدن لباس های تنگ پرهیز کنید. پوشیدن لباس هایی که به راحتی قابل تعویض هستند، مناسب است.
  • اگر از لنز داخل چشم استفاده می کنید، شب قبل از عمل کاشت، از چشم خود خارج کنید.
  • روز عمل کاشت موی ابرو، عینک آفتابی به همراه داشته باشید. پس از انجام کاشت از عینک آفتابی استفاده کنید.

کاشت ابرو

مراقبت های پس از کاشت ابرو

ایجاد تورم، خارش، خونریزی و عفونت از عوارض عمل کاشتن ابرو است. برای جلوگیری از بروز این عوارض مراقبت های زیر را انجام دهید.

  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش درد ناحیه ابرو
  • بالا نگه داشتن سر در طی روز و انجام کارهای روزانه، برای جلوگیری از وارد شدن فشار به ابرو
  • استراحت و خواب به شکلی که بدن در زاویه 45 درجه قرار گیرد. (به مدت 3 هفته)
  • پرهیز از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید.
  • 24 ساعت استراحت مطلق
  • از آرایش صورت به مدت 1 هفته پس از کاشت خودداری کنید.
  • مصرف داروهای تجویز شده پزشک برای جلوگیری از بروز عفونت الزامی است.

کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم اما به طور کل می توان رنج قیمت کاشت ابرو را بین 4 میلیون تا 4 میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفت.

تخصص و سابقه پزشک

تخصص و سابقه پزشک یکی از عواملی است که در تعیین قسمت هزینه کاشت نقش بسیار مهمی دارد. هرچقدر که پزشک سرشناس تر باشد و سابقه بیشتری در این امر داشته باشد، هزینه او نیز بالاتر است.

محل کلینیک انجام جراحی
محل کلینیک مخصوص جراحی نیز تاثیر بسزایی در تعیین قسمت کاشت ابرو دارد. هرچقدر محل این کلینیک، از لحاظ ثروتمند بودن ساکنین آن بالاتر باشد، هزینه کاشت بالاتر می رود.

هزینه پرسنل
پرسنل نیز در تعیین این قسمت موثر هستند و میزان خدمات رسانی آن ها در کلینیک ها با یکدیگر متفاوت است. قطعا هرچقدر خدمات رسانی پرسنل بیشتر باشد، هزینه بالاتر خواهد بود.

تجهیزات کاشت ابرو

تجهیزات کاشت ابرو با یکدیگر تفاوت دارد. ممکن است که یک کلینیک از برند خاصی از لوازم استفاده کند که باعث افزایش قیمت کاشت ابرو شود.

کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

کاشت به صورت دائمی و همیشگی است. موی ابروی کاشته شده نیز مانند موی سایر قسمت های بدن رشد می کند. کاشتن ابرو نسبت به روش هاشور ابرو، سایه ابرو و … طبیعی تر است. از طرفی مواد اضافی وارد بدن شما نمی شود، در نتیجه ضرر و آسیبی به بدن، پوست و موهایتان وارد نمی شود. با این روش می توانید پرپشتی و زیبایی همیشگی ابروهای خود را تضمین کنید.

کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد، کاشتن ابرو یک کاشت مویی بسیار کوچک است. کاشت موی ابرو عوارض کمی دارد که با رعایت کردن نکات روز قبل و پس از کاشت، عوارض عمل نیز سریع تر بهبود می یابد. یکی از معایب کاشت ابرو هزینه بالای آن می باشد. همچنین ممکن است که در حین انجام آن و یا بعد از آن با درد مواجه شوید.

به همین دلیل سختی های آن از روش هایی مثل هاشور و یا میکروبیلدینگ در حین انجام کار بیشتر است. زیرا موهای سر شما نیز درگیر کار می شوند. یکی دیگر از معایب نیز رشد بیشتر ابروها و نیاز به اصلاح بیشتر آن ها می باشد، زیرا موهای ابرو رشد سریع تری نسبت به سر دارد.

کاشت ابرو

 

کاشت به صورت دائمی و همیشگی است. موی ابروی کاشته شده نیز مانند موی سایر قسمت های بدن رشد می کند. کاشتن ابرو نسبت به روش هاشور ابرو، سایه ابرو و … طبیعی تر است. دوره های آموزش اصلاح ابرو و آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان برگزار می شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
مقالات مرتبط.
ماسک ورقه ای چیست
آموزش مراقبت و زیبایی پوست
مزایا و معایب ماسک ورقه‌ای

پوست اولین و بزرگ‌ترین سد دفاعی بدن است که توسط دیگران قابل مشاهده است و به همین دلیل از گذشته تا کنون داشتن پوستی سالم

میلیا چیست
آموزش پاکسازی پوست
میلیا چیست؟

بدون شک مراقبت از پوست اهمیت بسیار زیادی در زیبایی شما دارد، از طرفی پوست بیشتر در معرض خطر عوامل محیطی قرار دارد و آسیب‌های

انواع لک پوستی
آموزش پاکسازی پوست
انواع لک پوستی و نحوه درمان آن‌ها

این روزها جذابیت ظاهری یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی روابط اجتماعی محسوب می‌شود که به المان‌های گوناگونی مانند نوع پوشش، آراستگی، پوست و مو

اشتراک گذاری
Notify of
8 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments

با سلام کاشت موی ابرو با موی طبیعی انجام می شود؟ این مو از کجا تهیه می شود؟

بله کاشت موی ابرو با موهای طبیعی از بانک موهی بدن خودتان انجام می شود. که معمولا از پاها یا پشت سر گرفته می شود

آیا موهای کاشته شده در ابرو به همان ضخامت ابروی طبیعی هستند؟

معمولا چون بانک مو برای کاشت ابرو موهای پس سر یا بدن هست مسلما با ضخامت موهای ابروی طبیعی شما متفاوت خواهد بود و با توجه به محل بانک مو می تواند نازک تر یا ضخیم تر باشد

سلام من ابرومو کاشتم ولی متاسفانه در جهت رویش ابروهایم نیست و به سمت بیرون است. نمیخواهم از ژل ابرو استفاده کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید

بهتر است با مشورت پزشک از لیفت و لمینت ابرو استفاده کنید تا ابروهایتان حالت ثابت مد نظر شما را در جهت رویش ابروها حفظ کنند.

سلام من قبلا تاتو انجام دادم الان بازم می تونم کاشت ابرو انجام دهم ؟

با سلام باید با پزشک مشورت کنیداگر تاتو قدیمی باشد و رنگ موجود در پوست باعث ایجاد عفونت هنگام کاشت ابرو نشود مشکلی نخواهد شد.

نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.