لوگو آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان

معرفی بهترین آرایشگاه نجف آباد

در این مقاله قصد داریم تا “بهترین آرایشگاه نجف آباد” را از دید مراجعین و کاربران معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به این موضوع کمی وضعیت فرهنگی شهرستان نجف آباد را بررسی خواهیم کرد.

لیست بهترین آرایشگاه های نجف آباد

نجف آباد یکی از شهرهای استان اصفهان در مرکز ایران است.مردم نجف آباد به افرادی خونگرم خوش مشرب هستند. زیرا با هر اتفاق خوشحال ‌کننده ای، هر چند کوچک، مراسمی ترتیب می‌دهند و آشنایان خود را دعوت می ‌کنند. همچنین تمامی مراسمات را به طور کامل انجام می دهند. همین باعث شده اکثرشان برای آن که در مجالس شیک باشند؛ به سالن‌ های زیبایی بروند تا از خدمات آن ‌ها بهره ببرند، این امر باعث شده درآمد آرایشگران نیز روز به روز افزایش یابد و برخی بانوان را به فکر یادگیری این هنر می ‌اندازد تا با کمک آن اشتغال‌ زایی انجام داده و در کنار آن نیاز های شخصی خود را هم رفع کنند.

میدونستید که بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران ، یعنی “آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان” برای آموزش شما “عزیزان نجف آبادی” شرایط ویژه ای رو در نظر گرفته؟

فقط کافیه شماره تماس خودتون رو برای ما بفرستید تا مشاوران ما بهترین راه رو به شما معرفی کنن.

سالن زیبایی سرای عروس

سالن زیبایی سرای عروس واقع در نجف آباد اصفهان می باشد. این سالن تخصصی ترین و حرفه ای ترین مرکز گریم و آرایش عروس و محفلی (اولین کلینیک‌ فوق حرفه ای و تخصصی vip عروس در نجف آباد) ، با 10 مدرک بین المللی و 20 سال سابقه درخشان در گریم تخصصی عروس می باشد.

همچنین دارنده تندیس مشتری مداری می باشد. با انتخاب شما شبی به یاد ماندنی و رویایی زیر نظر برترین متخصصین گریم و آرایش عروس بهترین کیفیت و ماندگاری بالا آخرین تکنیکها و متدهای زیبایی روز دنیا و استفاده از برترین برندهای آرایشی آمریکایی و اروپایی با پرسنل حرفه ای، در فضایی دلپذیر به شما هدیه می‌دهد. سبک کار میکاپ آرتیستهای سرای عروس متفاوت هست و با توجه به خواسته مشتریان به ویژه عروس خانم ها کار می‌کند.

خدمات:

  •  انواع رنگهای ترکیبی رنگ مو , مش , بالیاژ , آمبره, سامبره , لایتهای فانتزی ,دکلره های حرفه ای , بدون هیچگونه آسیب دیدگی
  • ارائه تخصصی میکروبلیدینگ , تتو, خط چشم , بن مژه , پاک کردن تتو به روش نیروموال
  • ارائه تخصصی خدمات مو, احیا مو, بوتاکس مو, صافی ژاپنی ,نانوکراتین ,نانو ریباندینگ
  •  ارائه خدمات پوستی , پاکسازی , رفع چین و چروک و سیاهی پوست و رفع جوش
  •  کاشت ناخن , کوتاهی های ژورنالی و….

“کلیه خدمات زیبایی و آرایشی طبق جدید ترین و آخرین تکنیکها و متدهای مدلهای روز دنیا ارائه می‌شود.”

نوع فعالیت آرایشگاه: آرایش عروس , آرایش محفلی , عقدکنان , نامزدی , پاتختی, حنابندان

آدرس: فلکه بسیج پایانه اتوبوسرانی جنب پیتزا بن بست عترت پلاک 48

شماره تماس: 09133334039

سالن زیبایی ونوس

مرکز عروس ونوس با مدیریت سرکار خانم غنی زاده بروزترین متد های آرایشی و زیبایی عروس را برای همشهریان عزیز هدیه می دهد. با بهره گیری از تجربه و مواد عالی اروپایی همچنین استفاده از سبک های زیبایی ژورنالی با انتخاب علاقمندان زیر نظر متخصص گریم و آرایش عروس خاطره ای دلپذیر برای شما به یادگار می گذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر  وهماهنگی با ما تماس بگیرید.

خدمات:

  • انواع شینیون های مو با جدیدترین متد
  • انواع میکاپ و گریم عروس
  • انواع کاشت ناخن
  • خدمات کاشت مژه
  • آرایش اروپایی

تلفن: 033142721892 -09133335580

 آدرس: نجف آباد- خیابان شریعتی- خیابان مولوی شمالی- بن بست صالحی(فرعی53)- پلاک 46

یک رتبه بندی جالب برای نجف آباد: بهترین آموزشگاه آرایشگری نجف آباد

سالن زیبایی شقایق نو

سالن زیبایی شقایق نو با مدیریت سرکار خانم مرضیه رستمی بروزترین متد های آرایشی و زیبایی عروس را با بالاترین کیفیت وبهترین مواد آرایشی به عروس های محترم ارائه می دهد. همچنین با بهره گیری از تجربه و مواد عالی اروپایی همچنین استفاده از سبک های زیبایی ژورنالی با انتخاب علاقمندان زیر نظر متخصص گریم و آرایش عروس خاطره ای دلپذیر برای شما به یادگار می گذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر  وهماهنگی با ما تماس بگیرید.

خدمات:

  • انواع شینیون های مو با جدیدترین متد
  • انواع میکاپ و گریم عروس
  • انواع کاشت ناخن
  • خدمات کاشت مژه

مدیریت: خانم مرضیه رستمی

تلفن: 03312702211

آدرس: نجف آباد ، خیابان منتظری شمالی ، بلوار فجر ، خیابان ابوذر ، کوچ شقایق

سالن زیبایی کاترین

سالن زیبایی کاترین با مدیریت سرکار خانم مرتضوی بروزترین متد های آرایشی و زیبایی عروس را برای همشهریان عزیز هدیه می دهد. با بهره گیری از تجربه و مواد عالی اروپایی همچنین استفاده از سبک های زیبایی ژورنالی با انتخاب علاقمندان زیر نظر متخصص گریم و آرایش عروس خاطره ای دلپذیر برای شما به یادگار می گذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر  وهماهنگی با ما تماس بگیرید.

خدمات:

  • انواع میکاپ و گریم عروس
  • انواع شینیون مو با جدید ترین متد
  • انواع کاشت ناخن، ژلیش ناخن
  • کاشت مژه
  • پاکسازی تخصصی پوست

مدیریت: خانم مرتضوی

تلفن: 03312662146

آدرس: نجف آباد،خیابان شیخ بهائی جنوبی ، خیابان بزرگمهر ، کوچه زیبا

آرایشگاه نیلوفر سبزیان

آرایشگاه زنانه نیلوفر سبزیان یکی از بهترین آرایشگاه های عروس و سالن زیبایی در نجف آباد بوده که با استفاده از متد های آرایشی روز دنیا و مواد آرایشی برند، خدمتی متفاوت و ویژه ای را با قیمتی بسیار مناسب برای عروس خانم های محترم فراهم کرده است. سالن زیبایی نیلوفر سبزیان یکی از بهترین سالن های زیبایی در نجف آباد می باشد که با کادری حرفه ای و کار بلد ودلسوز بهترین خدمات را در مکانی لاکچری ارائه می دهد.

خدمات:

  • انواع میکاپ و گریم عروس
  • انواع شینیون مو با جدید ترین متد
  • انواع کاشت ناخن، ژلیش ناخن
  • کاشت مژه
  • پاکسازی تخصصی پوست

شماره تلفن: 09139144319

آدرس: نجف آباد- خیابان شریعتی-کوچه پارسا- پلاک 22

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
مقالات مرتبط.
بهترین آرایشگاه قزوین
بهترین سالن آرایشی ایران
معرفی بهترین آرایشگاه قزوین

در این مقاله قصد داریم تا “بهترین آرایشگاه قزوین” را از دید مراجعین و کاربران معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به این موضوع کمی

بهترین آرایشگاه بابل
بهترین سالن آرایشی ایران
معرفی بهترین آرایشگاه بابل

در این مقاله قصد داریم تا “بهترین آرایشگاه بابل” را از دید مراجعین و کاربران معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به این موضوع کمی

بهترین آرایشگاه ساری
بهترین سالن آرایشی ایران
معرفی بهترین آرایشگاه ساری

در این مقاله قصد داریم تا “بهترین آرایشگاه ساری” را از دید مراجعین و کاربران معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به این موضوع کمی

اشتراک گذاری
Notify of
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments

من برای دوره کوتاهی مو تو یکی از این آرایشگاه ها شرکت کردم ، خوب بودن، اون چیزای لازم رو یاد می دادن اما چون آرایشگاه بودن خیلی نتونستن درست و دقیق اون چیزی رو که باید یاد بدن، مثلا فقط چندتا مدل مو که بیشتریا میخواستن رو یاد میدادن و اونایی که بلد نبودن رو مشتری رو راضی میکردن مدل موشو و عوض کنه، به نظرم آموزش باید تو ی آموزشگاه حرفه ای باشه

نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.